Om Servicetrender
Servicetrender är en modern branschtidning som når ut till hela servicehandeln i Sverige.
Våra läsare är alla beslutsfattare inom servicehandeln såsom butikschefer, inköpsansvariga, kategoriansvariga, butiksägare, men även de som jobbar som butikspersonal.
Vi besöker butiker, gör fördjupande reportage, har olika relevanta teman samt aktuella nyheter. Vi belyser hela branschen och har viktiga profiler från branschen i varje nummer.
Servicetrender är inspirerande och kommer också att kontinuerligt informera, utbilda och ge tips och råd till butikernas dagliga arbete. Vi tittar även på branschens ekonomiska utveckling och bevakar relevanta ekonomiska händelser.
Förutom alla kedjeanknutna butiker så finns även Servicetrender hos alla oberoende service-, jour- och bensinbutiker.
Servicetrender grundades 2015
Thomas Modin:
COO/Marknad & Försäljning
thomas.modin@service-trender.se
076-316 68 12
Nils Norberg
Ansvarig utgivare
070-715 60 84
David Grudd
Chefredaktör